Wat wordt door huurders gewaardeerd?
Wij merken steeds meer dat huurders op zoek naar dezelfde luxe als thuis en het liefst nog beter. Momenteel merken we dat huurders de voorkeur geven aan accommodaties met airco*, fietsen, loungesets en schuurtjes die gebruikt kunnen worden. Je kunt jouw accommodatie aantrekkelijker maken voor huurders door 1 of meer van deze faciliteiten te realiseren. Maar ook door te kiezen voor modern en comfortabel meubilair.
*Voor het plaatsen van een airco dient eerst een aanvraagformulier te worden ingevuld, vraag hiernaar bij de receptie. Let bij de aanschaf van de airco wel goed op de energie zuinigheid of kies een model dat automatisch uit gaat.
Grote schoonmaak
Om ervoor te zorgen dat jouw accommodatie volledig schoon het verhuurseizoen in gaat raden we je aan te kiezen voor een grote schoonmaak die wordt uitgevoerd door schoonmaakbedrijf Moppie. Prijs van deze grote schoonmaak is op aanvraag. Bij de grote schoonmaak, uitgevoerd door schoonmaakbedrijf Moppie, worden de volgende punten aangepakt;
Wil jij de grote schoonmaak door on schoonmaakbedrijf laten uitvoeren, laat het ons weten via info@flevonatuur.nl en je ontvangt van ons een prijsopgave.
Inventaris
Naast het schoon en netjes houden van je accommodatie van binnen en buiten is ook de staat en compleetheid van de inventaris van belang. De praktijk wijst uit dat de meest complete accommodaties het best verhuren en vooral de accommodaties die wat extra’s bieden! Wij verzoeken je om je inventaris, meubels (binnen en buiten) grondig te inspecteren en daar waar nodig te (laten) repareren of vervangen. Controleer voor 2022 of de informatie op de website over jouw accommodatie klopt: ga naar www.flevonatuur.nl/verhuur, zoek jouw accommodatie op en klik op meer info. Zijn er teksten, faciliteiten en/of foto’s die gewijzigd moeten worden laat het ons weten.
Onderhoudsrapport
Eén keer per jaar of om het jaar dien je de boiler/ketel, geiser, kachel of combiketel van jouw accommodatie door een onderhoudsbedrijf te laten onderhouden. Wij verzoeken je het jaarlijkse of tweejaarlijkse onderhoudsrapport van jouw accommodatie bij de receptie in te leveren of naar ons toe te mailen. Bij iedere accommodatie moeten wij een actueel onderhoudsrapport hebben. Mocht je de boiler/ketel of combiketel niet hebben laten onderhouden de afgelopen twee jaar dan verzoeken wij je dit alsnog voor 1 februari 2022 te laten doen door een erkende installateur naar eigen keus. Je hoeft zelf niet aanwezig te zijn bij het onderhoud. Je installateur kan bij de receptie de sleutel afhalen van jouw accommodatie. Vraag de installateur het onderhoudsrapport per mail naar je toe te sturen, welke je vervolgens naar Flevo-Natuur door kunt sturen. Laat de installateur vooraf informeren of de accommodatie niet verhuurd is.
Koolmonoxide- en RookmelderMoltons
Voor alle gasten leggen wij, voor aankomst, een bedlinnen pakket klaar. Dit bedlinnenpakket bestaat uit een onderlaken, kussensloop en een dekbedovertrek. Ondanks dit bedlinnenpakket zien we toch nog regelmatig matrassen die vies zijn en dat geeft geen goede indruk bij de huurders. Om dit probleem te voorkomen en de matrassen en kussens in de huuraccommodatie een langere levensduur te geven, raden wij aan om moltons om ieder matras en kussen te plaatsen en deze een aantal keer in het seizoen te verwisselen. Het is ook mogelijk om een matrasvernieuwer aan te schaffen. Je kunt bij ons speciale moltons bestellen in de kleur blauw. Zo kunnen de gasten en onze schoonmakers goed zien dat dit moltons zijn en geen beddengoed (en is de kans op verdwijning bij de wasserette aanzienlijk kleiner) en kan de schoonmaak ze makkelijk vervangen. De éénpersoonsmoltons kosten € 13,19* (afm. 90 x 210 cm) en de kussenmoltons € 6,47* per stuk.